I dag kom det nye novembernummer af Månedsmagasinet IN på gaden, hvor jeg er med i serien Kvinder med stil. Jeg er glad og stolt over at være blevet spurgt om at være med i det lækre magasin, og jeg synes faktisk at billedet er super fint og ligner mig godt – som jeg kan gå og at se ud i “det virkelige liv” (hvilket også er meningen fra IN’s side). Så det kan jeg bestemt stå inde for, selvom jeg selvfølgelig ikke er top stylet hver eneste dag!
Jeg håber, du har lyst til at tage et kig i bladet – det er et lækkert nummer – og læse mere (og se billedet ordentligt)!
Her kan du læse eller genlæse om mine tanker tilbage i august, da billedet blevet taget.



