Så blev det ugen, hvor jeg er i Alt for Damerne og giver mine 7 aktuelle skønhedsbud.
Jeg har glædet mig så meget til at løfte sløret for det, men nu er det altså NU, hvor du kan gå ud og få fingre i bladet.
Jeg synes, at det så skønt at få lov at være med i bladet – både som blogger og som 51-årig. Jeg tror, vi er rigtigt mange voksne kvinder, som gerne vil inspireres af hinanden, og hverken nettet, eller medierne generelt, er jo bestemt ikke kun forbeholdt de unge.
***
Overskriften for mine skønhedsbud er at være den bedste udgave af sig selv, og det mener jeg virkeligt fra mit hjerte. Vi skal omfavne, hvem vi er, og bare være den bedst mulige udgave af os selv, uanset størrelse, hårfarve, alder eller andet.
Jeg anbefaler i ugens Alt for Damerne produkter, som jeg alle synes er effektive og gør det rigtigt godt for vores hud.
Det er svært kun at vælge 7 ting, men du kan jo følge med her på bloggen, hvor jeg løbende giver bud på de bedste skønhedsprodukter til voksne kvinder.
En af mine favoritdufte også kommet med – bemærk, at det er varianten L’eclat i La Vie et Belle, som jeg er vild med.
Flere af tingene kan du være stødt på her på bloggen før, b.la. hudplejetabletterne fra Imedeen og den fantastiske foundation fra Sensai, men der er også et par nye ting, som Shu Uemura silver balm. Det er som sagt svært at vælge, men også Filorga og Nimue har jeg valgt at pege på i bladet.

Du kan få bladet her fra i dag torsdag, hvis du vil have en nærmere kig – og det håber jeg selvfølgelig, du har lyst til ♥





Jeg skal ikke ligne en på 30, det ikke et mål i sig selv for mig at se yngre ud, end jeg er, men jeg vil da mægtigt gerne være en flot 51-årig.

