Tøjet til festen
Her kan du se, det look, jeg havde valg til min runde fødselsdagsfest i lørdags (læs mere her).
Toppen er fra Hanne Bloch og en drøm i ren i silke. Den har både længde og vidde, så den også kan bruges uden på et par stramme bukser.
Nederdelen i 70’er retrostil er i trendy blomster og hellang længde fra Pour Quoi.
Min søde frisør Amalie fra Bomholt var forbi og hjælpe med hår og makeup i dagens anledning. Øreringene med de store perler er i sin tid købt hos Stasia og var dem, jeg havde på til mit bryllup.
Min nye taske med en tyk guldkæde (og skulderrem) er fra Mulberry og en fødselsdagsgave til mig fra mig 😉







Wow, sikke et fint outfit😍 Vil du dele med mig, hvor nederdelen er fra? Kan ikke rigtig finde frem til mærket☺️
God søndag..☀️
Hej Kristina,
Det vil jeg da i alt fald 🙂
Der står ikke rigtigt noget i den, så jeg vil tro, at det kan være Pour Qoui’s egen produktion.
Prøv at ringe til dem, så er jeg sikker på, at de kan hjælpe.
https://www.facebook.com/PourQuoiOesterbro/
Mange hilsner – og også god søndag
Jeanette
Kære Jeanette
Hjemvendt fra Amsterdam har jeg glædet mig til at se dig i dit festtøj og jeg kan da kun sige…WAUU 🙂
Hvor er det et flot, stilfuldt og meget elegant sæt og hvor ser du godt og meget glad ud 🙂 Du har da på alle mulige måder været festens dronning 🙂 Og din beskrivelse af festen bære stort præg af GLÆDE og LYKKE. Den aften kunne vist ikke have været meget bedre 🙂
Hvor er det dejligt at høre, at din aften var så vellykket og at din mand og dine gæster har beriget dig med så meget glæde.
Tak fordi du delte det med os.
Kærlig hilsen
Birgitte
PS: Hvor er gaven til dig selv også bare total lækker – og en fantastisk god idé 🙂
Hej Birgitte,
Jeg håber, du havde en dejlig tur til Amsterdam. Fik du set De ni Gader?
Ja, du har ret – min fødselsdag var bare mere, end jeg på nogen måder havde kunnet forestille mig af stemning og varme. Jeg var virkelig, virkelig glad.
Og tusind tak, jeg var også rigtigt glad for outfittet, som jeg synes var både smart og festligt på samme tid. Det var lige mig 🙂
Tak for en dejlig og positiv kommentar fra dig.
Kh Jeanette
Hej Jeanette
Tak, jeg havde den dejligste tur til Amsterdam i det smukkeste vejr – og ja, jeg fik også set De ni Gader, som bare er SÅ hyggelige og for mig at se “det rigtige Amsterdam”. Jeg var der sidst i 2010 og det er ikke sidste gang, jeg kommer der. Det er en fantastisk by. Turen bød også på kanalrundfart, Rijksmuseum, kongeslottet (en fantastisk oplevelse) – men den største oplevelse var nok blomsterparken Keukenhof, men nu er jeg også bidt af en gal tulipan, hold nu op det var SMUKT. Det kan jeg varmt anbefale 🙂
Tak fordi du spurgte 🙂
Hav en dejlig dag.
Kh Birgitte
Det var elegant og stilfuldt!
Den smukkeste fødselar var du til festen
Tusind tak, smukke Tatiana – du strålede selv (som altid) og sang så smuk og fik en sat ekstra stemning i selskabet. Af hjertet tak!
Hvor ser du godt ud, super flot og feminin stil.
Tusind tak, Bettina – hvor er du sød.
Knus