VIND! Den nye kokos plejeserie fra Urtekram – nomineret til Danish Beauty Award ’16

Den nye Urtekram-serie – nomineret som Året serie til Danish Beauty Award 2016 – er baseret på kokosolie og kokosnektar, som du kender som kokosblomstsirup i køkkenet, i kombination med banebrydende økologiske skønhedsplejeingredienser.
Hårprodukterne er virkelig fine, og leave-in spraybalsamen er overraskende god til anti-frizz – ikke mindst i tørt hår! Og så er der cremerne, ikke at forglemme: håndcreme og bodylotion med bl.a. hyalyronsyre, som medvirker til at genoprette fugt og øjeblikkeligt give en blød og glat hud. Virkelig lækre!
♥ ♥ ♥ VIND HELE SERIEN! ♥ ♥ ♥
KONKURRENCEN ER SLUT!!!!
Skriv en kommentar herunder, så er du med i konkurrencen om alle produkterne i Urtekram kokosserien!
Skriv fx noget om, hvad du forbinder med Urtekram. Kender du deres plejeprodukter eller er det mest deres madvarer? Det kan også være, at der er Urtekramprodukter, du selv vil anbefale til andre.
ALLE kommentarer er velkomne, og jeg trækker tilfældigt lod på søndag den 17. juli.
Urtekrams produkter er øko-certificerede, og de benytter aldrig parabener, silikone eller hormonforstyrrende stoffer, aldrig dyreforsøg eller ingredienser fra dyr! Se mere på videoen herunder.
[vidcore vid=”zmUdARik”]
Præmien er sponsoreret af Urtekram ♥





Jeg kender mest urtekram til madlavning ,men vil da rigtig gerne stifte bekendtskab med de lækre produkter med kokos
Jeg er vild med deres madvareprodukterne især deres musli.
Kokos er altid skønt – og sundt 😉
det lyder da som den perfekte blanding – kokos, som er lækkerier både inde fra og uden på – og urtekram ligeså, som ikke fylder os med mærkelige usunde ting, men alene det som er godt for os.
Dejlige produkter, til indre og ydre forskønnelse og helse 🙂
urtekram produkter minder mig om gode plejeprodukter til min hud og hår,samt om gode produkter til at spise ……
Urtekrams produkter er altid så lækre. Har især været glad for deres Rose serie, som dufter så godt. Kokosprodukterne lyder også jo helt perfekte til sommerferien.
Bruger allerede en hel del af urtekrams produkter I min madlaving – og bruger kokosolie til alt lige fra medlavning til tørre sommerfødder. Så de produktil vil jeg meget gerne vinde 🙂
Urtekram er det bedste – både Fairtrade og økologisk. Ikke at forglemme, at der ikke er involveret kedelige test på dyr! Love it <3
Urtekram er kram – jeg går ind for at vi IKKE tester på dyr og passer på naturen. Har købt ren kokus til både madlavning og til min meget tørre hud – kokus er godt!
Ja hvem vil ikke gerne vinde dette skønne sæt 🙂 Jeg vil rigtig gerne.
Jeg forbinder urtekram med kvalitet og bæredygtighed. 😊 krydser fingre.
Urtkram er kvalitet varer så simpelt
Økologi og miljøvenligt.
jeg har ofte brugt urtekram produkter i køkkenet, men vil meget gerne prøve deres plejeprodukter 😀
Kunne være skønt at vinde hele den dejlige urtekram serie
Jeg er rigtig glad for Urtekram, særligt deres kropsplejeprodukter
Jeg forbinder urtekram med kvalitetsprodukter både til kroppen og madlavningen.
Alle mine krydderier er fra urtekram❤️Jeg elsker kokos og bruger det under armene og på kroppen🍀🍀🍀
Har aldring brugt Urtekrams produkter, så det ville være fantastisk at vinde, og prøve den. Helle
Elsker deres madvarer og kokosolie, men har tilgode at prøve deres plejeprodukter, så det her er jo den oplagte mulighed 😀
Dejlige naturlige produkter.
Dejlig præmie
Økologi, sundhed og renhed
Jeg bruger altid Urtekrams vanillesukker og den er fantastisk 👍ligeledes deres roll on deo
Urtekram for mig er en fantastisk mulighed for at passe godt på mig selv og samtidig vores jord!
Nøøj, en lækker plejeserie!
Jeg bruger stort set kun krydderier fra urtekram. Jeg kan ikke undvære deres kokossukker, vanilje, pastasauce, sort quinoa og mm.
Jeg krydser hermed fingre 😉
http://www.bydianawi.com
Da jeg fødte mit sidste barn for et par år siden, fik jeg en barselskurv af min søster. Den var fyldt med Urtekrams lækre produkter til kroppen… Siden da har jeg jævnligt købt produkterne selv og nyser at bruge dem 🙂
God sommer!
Elsker Urtekram 😍
Nøj, en lækker præmie. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde. Er i forvejen storforbruger af Urtekram, men har endnu til gode at prøve noget fra denne serie 🙂
Lækker præmie! Dog kender jeg ikke til disse produkter. Til gengæld holder jeg meget af duften og produkter med kokosolie.
Vil virkelig gerne vinde🙏🏼❤️
Urtekram er for mig det samme som: Kvalitetsprodukter. Elsker deres Risgaletter med Spelt. Müslien spiser jeg til morgenmad, – og smører deres lækre plejeserie ind i huden 🙂 Så vil blive rigtig glad for den her skønne serie med kokos..<3 Ummmm! 😉
Elsker Urtekrams produkter og er ved at løbe tør for en rose shampoo fra Urtekram som jeg syntes er super god. Jeg ville elske at vinde kokos serien fra Urtekram 😍 Er stor øko fan og syntes brandet er fantastisk ❤
Elsker Urtekrams produkter og er ved at løbe tør for en rose shampoo fra Urtekram som jeg syntes er super god. Jeg ville elske at vinde kokos serien fra Urtekram 😍
Jeg elsker urtekram og er nærmest vokset op med alle deres produkter – tandpasta, shampoo, sæbe, madvarer, you name it! Min mor var helt vild med urtekram og det er stadig det mærke, jeg selv oftest køber <3
Jeg prøver selv at udskifte de fleste af mine produkter med mere miljøvenlige og kropsvenlige produkter, og til dette er urtekrams produkter perfekte. Jeg elsker deres look og deres indhold. Det ville være så skønt med den serie.
Jeg har mest kendskab til Urtekrams fødevarer, men jeg har lige købt Urtekrams Aloe Vera Gel, den er skøn efter en solrig dag : )
Vi bruger rigtig meget Urtekram i vores madlavning, men jeg har også forelsket mig i nogle af deres produkter til huden. Kokossæben er bla en af de helt helt store favoritter pt 🙂
Kh Rikke
Vi bruger rigtig meget Urtekram i vores madlavning, men jeg har også forelsket mig i nogle af deres produkter til huden. Kokossæben er bla en af de helt helt store favoritter pt 🙂
Kh Rikke
Urtekram har mange lækre produkter, bruger selv deres kokosolie til mange ting,ideel til en hårkur. 🙂
I hverdagen bruger vi en stor del mel, gryn, bønner osv. fra Urtekram. Vi er af en eller anden grund aldrig kommet i gang med deres plejeprodukter.
Jeg bruger mest Urtekram i køkkenet, men har haft disse produkter i kikkerten længe, så at vinde hele pakken ville være ret så skønt
Kender mest til madvarer som ihvertfald er godt, så mon ikke denne serie ville være ren forkælelse
Mit favoritprodukt er vaniliepulveren, jeg bruger i grød, smoothies, desserter mm.
Elsker duften af kokos, så det ville være skønt at få muligheden for at prøve plejeserien.
Har endnu kun prøvet madvareprodukterne fra urtekram og dem er jeg ovenud tilfreds med,så plejeprodukter i samme serie,kan da kun være godt 🙂
Skøn konkurrence! Jeg vidste ærligt talt ikke, at Urtekram også har plejeprodukter, men kendte kun til deres madvarer. Til gengæld er jeg storforbruger af deres kokosolie til hår og krop og lyder til, at deres plejeprodukter er mindst ligeså lækre! Krydser fingre 🙂
Jeg elsker kokos. Som i elsker kokos; spise, drikke, hårkur, crem og is! Jeg vil gerne vilde denne pakke.
Jeg er blevet helt vild med deres mysli med “Coconut crunch”, den er så god! Har aldrig prøver deres plejeprodukter, så det kunne da være lækkert:-)
Dååååner lige lidt over denne lækre GAW!😍
Er kæmpe kokos-fan, elsker bare den duft, og da jeg i denne uge spottede netop et par af produkterne her på Netto’s hylde, så røg bodylotionen ned i kurven! Loooove it!❤️
Sværger til øko- og kemifri hudpleje, så Urtekram’s produkter har altid hittet her!
Ville være en udsøgt fornøjelse at få lov at prøve hele deres nye velduftende serie af! Fingers crossed!💋💋💋
Holder meget af urtekrams produkter. Ville elske at prøve deres lækre serie – da de er så sunde kunne jeg godt finde på at lade min lille datter være med til at prøve dem 😊
🙋🏼
Desværre kender jeg ikk disse produkter men Ælsker kokosolie-produkter så det er jo en oplagt mulighed at lade mig vinde dem så jeg kender dem og bruger dem 😋 Urtekrams øvrige produkter er SÅ lækre så mon ikk disse holder hele vejen – det vil jo vise sig hvis jeg vinder.
Urtekram produkter er fantastiske. Med multi allergiske børn i familien er det dejligt at kunne finde Goodies hos Urtekram som de kan tåle
Den vil jeg gerne vinde! I mit hus findes masser af Urtekram produkter allerede – og kokossæben står allerede ved håndvasken i køkkenet :-). Den er super lækker! Helt tilbage fra dengang Urtekram kun var at finde i (for mig!) eksotiske helsebutikker, har jeg testet diverse shampooer fra mærket. Blandt andet. I dag har vi en hel del Urtekram i vores hus, da vi foretrækker at købe det meste økologisk i hverdagen. (Frø, kerner, rosiner, olie osv.)
Urtekram minder os om at livet er smukt og derfor skal vi passe godt på det😊
Hej <3
Bruger selv en del af Utekrams produkter i min madlavning.
Jeg har valgt en glutenfri kost og har stor glæde af Urtekrams skønne opskrifter og produkter.
Sværger til kokosolien, som både går til madlavningen og den "ydre" skønhed… 🙂
Knus Gitte <3 <3 <3