Vinderen af Urtekram kokosserien!

– og vinderen blev JANNIE SKJØRBÆK.
Stort tillykke til hende og tusind tak til alle Jer, der bidrog med jeres erfaringer med Urtekram (læs mere her).
Den nye Urtekram-serie er baseret på kokosolie og kokosnektar, som du kender som kokosblomstsirup i køkkenet, i kombination med banebrydende økologiske skønhedsplejeingredienser. Jeg har testet dem alle og kan stå inde for, at de er virkelig gode og nærende. De er faktisk så gode, at det er svært for mig at udpege en favorit! Jeg er vild med både den flydende håndsæbe og body wash, som begge er plejende og blødgørende. Deodoranten er mild og effektiv, og det er ikke, fordi du dufter som om, du har en kokosnød under hver arm.
Urtekrams produkter er øko-certificerede, og de benytter aldrig parabener, silikone eller hormonforstyrrende stoffer, aldrig dyreforsøg eller ingredienser fra dyr! Se mere på videoen herunder.
[vidcore vid=”zmUdARik”]
Præmien er sponsoreret af Urtekram ♥





Skriv en kommentar
Skriv din kommentar her!Alle er velkomne til at deltage