Weekendkonkurrence! Vind lækre nyheder fra Vichy

I denne weekend kan du være den, der skal have tre lækre nyheder fra det franske apotekermærke Vichy sendt hjem til dig.
Jeg har testet serien, som bl.a. kan dét, som Vichy altid er gode til – nemlig at give din hud en dejlig blødhed og finhed i teksturen.
Med den helt nye spændende Nat-peeling, får du tilført en glykolsyre sammen med aktive antioxidanter, der virker mens du sover, hvor den stimulerer cellefornyelsen og elasticiteten i huden og forbedrer gløden i ansigtet.
Idéalia Peeling er mild, og gør ikke huden hverken rød eller irriteret (den efterfølgende dag tilrådes det dog at bruge SPF 15). Du påfører bare et tyndt lag af væsken med en vatrondel, og derefter kan du bruge dine sædvanlige plejeprodukter.
Idéalia Serummen giver ligeledes fornyet glød og en mere ensartet hudtone, men også en reduktion af de fine linjer. Du kender måske allerede Idéalia serien, men også dette produkt har fået en opdateret formulering, som vinderen selvfølgelig også skal have lejlighed til at prøve.
Det samme gælder den fugtgivende Idéalia Dagcreme, der som noget nyt er blevet tilført fermenteret sort te (Kombucha) sammen med andre antioxidanter, bl.a. blåbærekstrakt. Også her påvirkes hudteksturen og de synlige porrer og fine linjer reduceres. Cremen er en meget fugtgivende, men bestemt ikke fedtende, og virker meget opkvikkende selv på en træt hud.
Alle produkter er dermatologisk testet og velegnede til sensitiv hud.
Konkurrencen er SLUT – se vinderen her.
Kunne du tænke dig at få de tre nyheder fra Vichy?
Skriv en kommentar til indlægget om, hvorfor du kunne tænke dig at prøve de nye plejeprodukter.
Vinderen udtrækkes allerede på søndag.
Held & lykke!







Jeg er én af dem der altid er på vagt/jagt efter lækre produkter til sensitiv hud. Jeg har aldrig prøvet Vichy – så det ville være fantastisk at få lov…. 🙂 Det lyder til at de holder hvad de lover…. 🙂
Min hud er til tider sart og tør, så tænker jeg skal have prøvet noget nyt
Med alderen har min hud ændret sig, og jeg har prøvet en del forskellige produkter, dog uden held til at finde de HELT rigtige. Har hørt om denne nye serie fra Vichy fra en meget begejstret veninde, og kunne rigtig godt tænke mig at prøve den. Så xxx fingre for at jeg – og min hud – er de heldige vindere.
Det kunne være dejligt at være heldig . Søger efter god produkter til min sarte , dehydrere hud .
De passer lige til min hudtype og så er det altid spændende at prøve nyt når det kommer til produkter. Det kan jo være man får et nyt yndlings produkt, man ellers ikke ville have opdaget.
Både min hud og jeg trænger til forkælelse. Da jeg pt får renoveret lejlighed, og bor rundt omkring. Puha det er hårdt for alt . Så lidt ny energi til ansigt og sjæl . Vil gøre mig rigtig glad 🌸💜🌸
🍀🌸👍virkelig virkelig de skønneste gaver & ikke mindst den allersødeste tanke fra dig Jeanette🍀🌸👍jeg krydser alt hvad der krydses kan & håber af hele mit hjerte da jeg har en meget sensitiv hud & ville være så skønt at prøve disse skønne nye produkter fra Vichy 🍀🌸👍mange knus & tanker herfra RIBE 🍀🌸👍
Jeg kunne jeg helt bestemt tænke mig at prøve de tre nye produkter fra Vichy Idealia. Min hud er lige nu tør og sensitiv og det er vigtigt, at jeg ikke bruger noget, der fremmer rødme som den også har tendens til. Udover serum og dagcreme lyder natpeeling, der er nyt for mig, som en spændende måde at tanke huden op på og samtidig undgå rødme…
Vil elske at prøve denne. Har generelt en ret sensitiv hud og vil rigtig gerne gøre det bedst mulige den.
Min hud efter min seneste graviditet er stadig helt forfærdelig ujævn, trist og knoppet. Måske Vichy kunne hjælpe mig med det?!? Jeg krydser ihvertfald fingre
Har for ca 6 mdr siden fået øjnene op for Vichy. Har kun gode erfaringer. Hvis jeg vinder vil jeg give præmien til min søster, som er indlagt til genoptræning. Et ekstra boost til hende 😉
De lyder virkelig utrolig lækre, som Vichy er ⭐️ Jeg har været utrolig glad for dem, de gange jeg har prøvet. Det ville være fantastisk, at prøve denne serie, da jeg er ked af flere zoner i mit ansigt har store porer, andre små, så jeg synes det ses meget tydeligt, især omkring næsen ( mit ømme punkt) Rigtig god weekend til dig🌹
Jeg mangler gode produkter til min vintertrætte hud – og jeg har hørt så meget godt om Vichy!! Ville elske at afprøve disse
Med en hård måned med meget overarbejde i vente med årsregnskab på arbejde har jeg brug for at se frisk og strålende ud trods fysisk træthed og min alder på 45. Vichy kan helt sikkert bidrage til dette! God weekend til alle fra Lene 🙂
Jeg er rigtig vild med vichys produkter og ønsker derfor at prøve nogle nye,fra dette lækre mærke
Min hud trænger virkelig til forkælelse og fornyelse efter en lang, kold og hård vinter! Så ville bliver superglad for de lækre produkter fra Vichy som jeg i forvejen er stor fan af! 🙂 <3
Min hud driller så meget for tiden, og det vil være fantastisk at få lov til at prøve noget nyt (som forhåbentligt kan hjælpe på det) .. <3
Da jeg trådte ind i 40’erne, fik jeg lidt mere end jeg havde bedt om… Jeg oplever en markant grovere hudstruktur, pigmentpletter og linjer (som jeg ikke nødvendigvis synes er ‘fine’!) Jeg ved godt, at jeg ikke får ung hud igen, men jeg vil gerne give min hud de bedste betingelser og måske opnå bare LIDT glød i huden…
Denne præmie vil være fantastisk at prøve på min sensitive hud. Krydser fingre 😉🍀
Det lyder som super gode produkter og min hud trænger til lækker forkælelse, den er tør, trist og kedelig efter vinter
God weekend!
Jeg vil meget gerne deltage fordi det er et mildt produkt med antioxidanter og jeg elsker Vicky produkter:-)
Bruger Vichy,👍
ønsker at prøve det nye produkt
Jeg har kun gode erfaringer med Vichy, så det kunne være rigtig skønt at prøve deres nye produkter, der lyder super spændende og lækre! 🙂
Lider af rosasia, det gør det svært at finde lækre produkter jeg kan bruge😊
Elsker Vichy. Kunne godt bruge nogle nye produkter, nu da årstiden skifter og jeg ikke længere har brug for de samme produkter 🙂
Jeg er over 50 det må sige alt om hvorfor jeg gerne vil anvende Vichy;-))
Jeg er 58 år og har erfaret, at min hud har fået brug for mere hjælp. Jeg bruger i forvejen Vichy efter god rådgivning fra Viby Apotek. Det ville glæde mig at vinde et sæt af de nye produkter!
UHA lækker præmie – jeg krydser fingre 👌🏻😊
Hvem vil ikke gerne dejlig hud med blødhed og finhed i teksturen – især når man er kommet op i alderen 🙂
Jeg har sensitiv hud og tendens til karspringninger og rødme ved næsen og har brug for en mild serie, så den ville vist lige være noget for mig 🙂
Bruger med stor fornøjelse Magistral-creme fra Vichy, men hvem trænger ikke til mere glød på denne årstid?
De lyder helt fantastiske, de produkter.
Vil super gerne prøve og se, om de vil hjælpe mig af med min tørre, uens hudtone. 😊
Det kunne være en dejlig præmie at vinde, at prøve den nye serie fra Vichy.
Jeg kunne godt tænke mig at prøve, om de kan standse udviklingen af mine rynker lidt….jeg fylder 41 år lige om lidt og kan godt føle mig lidt ramt, ikke af tallet, men af de rynker der hastigt bliver værrere
Jamen fordi de lyder rigtig lækre.. Vichy-produkterne er jo generelt ret gode, og den nye serie er da sikkert ingen undtagelse 😀
Sikke en dejlig præmie – jeg anvender selv Vichy Idealia hver dag og er rigtig glad for det. At kunne få lov til, at afprøve deres nyhed i form af natpeeling vil være dejligt. Jeg krydser fingre – ha en dejlig weekend 🍀🌸👍😍
Jeg er vild med Vichy, det er et Drømmeønske at prøve deres nye produkt, inden jeg skal til bryllup lige om lidt.