Årets fineste beauty pakkekalender!
Har du nogen, som skal forkæles med årets flotteste pakkekalender fra LookFantastic? Én, som elsker makeup og hudpleje – og fine overraskelser – og det hele pakket så fint ind, som jeg sjældent har set. Prøv selv at se æsken – og hvad der gemmer sig inde bag ved!
Bag dørene findes de hyggeligste motiver, og de små skuffer, hvor alt er pakket i fine æsker. Øverst et lille makeupspejl, hvor nogle af de hemmelige skatte kan afprøves. Pakkerne er sirligt pakket og fordelt i fire skuffer.Jeg kender nok et par stykker – mig selv inkl. – som ville være fortryllede over at have den stående og prøve nye spændende ting gennem hele december ♥ – og i betragtning af, hvad en pakkekalender ellers hurtigt kan løbe op i, så er der virkelig value for money her, synes jeg!
Indholdet er selvfølgelig tophemmeligt, og jeg har lovet ikke at sige et ord. Man må jo ikke lure i sin julekalender – meeeeeen lad mig bare sige, at der har været en lille mus inde og smugkigge, som kan rapportere, at det er lækre sager. Jeg tør godt afsløre, at det er brugbare beautyprodukter fra gode mærker, som de fleste både piger og voksne kvinder vil kunne bruge. Simpelthen en overdådig Beautybox, hvor der ny inspiration hver dag og lejlighed til at få fyldt op i forrådet af lækre beautyprodukter.
Kalenderen indeholder 9 skønhedsprodukter i full size og 16 produkter i mindre, men absolut ikke små, størrelser. Det giver så 25 i alt, tænker du nok, og den er god nok, for der er også en gave til den 25.! Og det hele har en værdi på over 2.400 kr.
Pakkekalenderen kan bestilles nu på Lookfantastic.dk til 750 kr.





Hvor er det en fin kalender og min unge datter vil elske den:-)
Tak for tippet og visningen.
God aften:-)
Kære Tina,
Det var bare så lidt – det glæder mig, at det kan bruges.
Ha en skøn dag!
KH Jeanette
Den er bare så gennemført lavet! Jeg har åbnet alle pakkerne 😀 Kunne ikke vente, og vil hellere ikke sige noget – andet end jeg fortryder ikke mit køb af denne kalender 🙂
Hej Louise,
Hvor er det bare sødt, at du har åbent alle dine pakker i oktober 🙂 Kunne altså ikke lade være med at grine….hvor er det godt!
Og super service, at det nu er bekræftet fra nærmeste hold, at indholdet er godt.
Ha en skøn dag – håber, du får en ny kalender til jul.
KH Jeanette